Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Fotografera makro & stillbilder. Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Säljes, köpes eller bytes

(S) Canon 5D Mk.II + BG-E6 mm

2017-06-26 20:09 #0 av: denstore

Säljer en Canon 5D Mk2 fullformatskamera. Skicket är mycket bra.
Originalkartong, laddare och manualer finns. Skickar även med ett minneskort. Pris 7500kr.
Jag har också Canons eget batterigrepp BG-E6 till ovanstående kamera. 1400kr.
Paketpris för kamera och grepp. 7900kr.
Byte mot Canon 7D Mk2 eller Canon 6D är också av intresse.

Anmäl
2017-07-01 21:48 #1 av: denstore

Det verkar ju inte vara världens drag här inne längre, men jag har sänkt priset på andra ställen, så jag får väl göra det här också.
6700kr för kameran, och 1200kr för batterigreppet. 6900kr för båda i paket. Några hundringar kan nog dras av vid snabb och smidig affär.

Anmäl
2017-07-10 10:58 #2 av: denstore

Såld.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.