Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Fotografera makro & stillbilder. Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Allmän diskussion kring fotografering

Modellrelease app

2017-04-06 16:47 #0 av: ru4real

Hej. Jag funderar att börja fotografera porträtt lite mer professionellt och undrar om ni har tips på ngn bra app för modellrelease. Dvs som funkar för svenska förhållanden?

Anmäl
2017-04-06 17:05 #1 av: DesK

Vad menar du med modellerade?

Désirée

Värdinna för Matlust, Husmorstips, Kost och Hörselskadade

Anmäl
2017-04-07 22:28 #2 av: ru4real

Telefonen autfelade tydligen det. Det skall stå Modellrelease! Dvs en app för att kunna ta alla uppgifter vid en modellfotografering.

Anmäl
2017-04-08 09:22 #3 av: DesK

Okej, nu har jag justerat rubriken och texten. Hoppas att du får bra svar Glad

Désirée

Värdinna för Matlust, Husmorstips, Kost och Hörselskadade

Anmäl
2017-04-20 20:18 #4 av: ru4real

Inga svar. :/

Anmäl
2017-04-21 08:02 #5 av: JazzBass

Prova ställa frågan på Fotosidans forum också, större chans att du får svar där. Jag har absolut noll koll på den här saken. 

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

Anmäl
2017-04-23 09:09 #6 av: hydman

500px har en app för detta. 

Anmäl
2017-04-23 09:19 #7 av: hydman

HÄR

Anmäl
2017-04-26 17:32 #8 av: ru4real

Tack. Tyvärr fel av mig som inte specade att det skulle vara för android. :(
Men det verkar vara en lysande app :)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.