Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Fotografera makro & stillbilder. Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Redigera mina bilder

Hjälp med att "klippa ihop" två bilder (julkort)

2016-12-19 16:13 #0 av: nightingale

Hej!

Jag har tagit lite bilder på mina djur, o eftersom de är tre stycken så är det snudd på omöjligt o lyckas få alla tre perfekta :) Så därför tänkte jag höra om någon kan hjälpa mig att redigera in en av katterna på bilden jag tänkt använda (den där hunden ligger ner)?

Jag har försökt med hjälp av en app att redigera om men den drog ner kvaliteten på bilden ganska rejält när den sparades.  (kanske finns någon bättre app? tips mottages tacksamt!)

Tyvärr har jag inte själv tillgång till något bildbehandlingsprogram men kan tänka mig att det finns många där ute som tycker detta är en baggis! :) 

Vet inte om det går att spara bilder härifrån, annars mailar jag dem gärna (min mailadress är charlotte.larsson@gmail.com om ni inte vill skriva ut er adress här).

stort tack på förhand! :)

Anmäl
2016-12-19 20:41 #1 av: perk

Testa med att fråga här:

http://bildredigering.ifokus.se/

Där finns många duktiga redigerareGlad

Anmäl
2016-12-19 22:50 #2 av: nightingale

Tack! Det ska jag göra :))

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.