Annons:
Etikettövrigt
Läst 1102 ggr
Cindy-
12/3/16, 12:31 PM

Lite Jul

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Att planera och fota stilleben är roligt. Det här är en bild jag tog till 1:a advent.

Tyvärr blir det nog inte så många julbilder det här året då jag sitter med högerarmen i gips.

Det är kul med tankar och idéer så jag välkomnar kritik. Jag har bara fotat i ett år och har mycket att lära. :)

Annons:
Cindy-
12/3/16, 12:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Slänger upp en bild till som jag tog samma dag.

Tjeja
12/3/16, 12:44 PM
#2

Spontant riktigt fina och stämningsfulla bilder tycker jag! 😊 Men vad gäller rent fototekniskt kan jag inte utala mig för jag är själv helt okunnig samt en usel fotograf.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

micki78
12/3/16, 4:28 PM
#3

Wow! Super fina bilder, nästan så man kan ta en kokosboll och äta upp:=))

JazzBass
12/4/16, 7:48 PM
#4

Fantastiska bilder! Gillar extra mycket den andra, den skulle du nog kunna sälja till vilken kaffetillverkare som helst för att användas som reklambild. 🤐😉 Grymt bra komposition, perfekt exponering, fint ljus och superb bildbearbetning. Det gäller båda bilderna även om den andra är snäppet vassare i min mening. 🙂

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

Cindy-
12/5/16, 9:14 AM
#5

#2  #3  #4

Tack snälla ni för era kommentarer. 🙂 Jag håller med om att bilden med kaffekoppen är bättre. Den är lite renare.

När det är dåligt väder så är det skoj att hitta på något kul att fota inomhus.

Harahapsson
12/5/16, 1:34 PM
#6

Bilden på kaffekoppen är otroligt vacker, helt perfekt enligt mig :-)

Annons:
Cindy-
12/6/16, 11:12 AM
#7

#6

Tack så mycket! Så kul att du gillar den. 🙂

Jag har så många idéer jag skulle vilja genomföra när det gäller foto. Även när det gäller porträtt. Så det är så frustrerande att ha högerarmen i gips haha

Upp till toppen
Annons: