Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Fotografera makro & stillbilder. Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Allmän diskussion kring fotografering

Lite Jul

2016-12-03 12:31 #0 av: Cindy-

Att planera och fota stilleben är roligt. Det här är en bild jag tog till 1:a advent.

Tyvärr blir det nog inte så många julbilder det här året då jag sitter med högerarmen i gips.

Det är kul med tankar och idéer så jag välkomnar kritik. Jag har bara fotat i ett år och har mycket att lära. :)

Anmäl
2016-12-03 12:34 #1 av: Cindy-

Slänger upp en bild till som jag tog samma dag.

Anmäl
2016-12-03 12:44 #2 av: Tjeja

Spontant riktigt fina och stämningsfulla bilder tycker jag! 😊

Men vad gäller rent fototekniskt kan jag inte utala mig för jag är själv helt okunnig samt en usel fotograf.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Anmäl
2016-12-03 16:28 #3 av: micki78

Wow! Super fina bilder, nästan så man kan ta en kokosboll och äta upp:=))

Anmäl
2016-12-04 19:48 #4 av: JazzBass

Fantastiska bilder! Gillar extra mycket den andra, den skulle du nog kunna sälja till vilken kaffetillverkare som helst för att användas som reklambild. TystSkämtar Grymt bra komposition, perfekt exponering, fint ljus och superb bildbearbetning. Det gäller båda bilderna även om den andra är snäppet vassare i min mening. Glad

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

Anmäl
2016-12-05 09:14 #5 av: Cindy-

#2  #3  #4

Tack snälla ni för era kommentarer. Glad Jag håller med om att bilden med kaffekoppen är bättre. Den är lite renare.

När det är dåligt väder så är det skoj att hitta på något kul att fota inomhus.

Anmäl
2016-12-05 13:34 #6 av: Harahapsson

Bilden på kaffekoppen är otroligt vacker, helt perfekt enligt mig :-)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.