Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Fotografera makro & stillbilder. Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Redigera mina bilder

Redigera hamsterbild

2016-12-01 00:34 #0 av: Cireea

Fick en helt bedårande bild på min hane ikväll när jag parade mina guldisar men då råkar såklart honans rumpa förstöra lite av bilden (även om den såklart blev charmig på sitt eget vis). Gapskrattar

Har någon lust att ge sig på ett försök att redigera bort henne? Glad
(längst till vänster)

Sajter: FilmGuldhamster, Datorspel, Minecraft, Twilight & Sydkorea
⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl
2016-12-01 01:00 #1 av: vendelay

Jag kan tyvärr inte hjälpa till men måste bara få säga att det var en otroligt gullig bild GapskrattarHjärta

Veganism Savvity (English)
Vegan iFokus (svenska)

Anmäl
2016-12-01 09:13 #2 av: perk

Testa att fråga på bildredigering ifokus, där finns många duktigaGlad

http://bildredigering.ifokus.se/

Anmäl
2016-12-01 09:58 #3 av: Cireea

#1 Haha tackar! Kär

#2 Jaa! Det var den sajten jag letade förut men hittade den inte, måste ha varit lite för trött. Tack. Glad

Sajter: FilmGuldhamster, Datorspel, Minecraft, Twilight & Sydkorea
⎿Uppfödare på Eyos Hamsteruppfödning
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.