Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Fotografera makro & stillbilder. Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Övrigt

Fota sten stränder i Skåne ?! Hjälp/tips ?

2016-09-09 11:59 #0 av: sammy78

Hej !

Jag undrar om någon här vet vilka stränder I Skåne som är sten-stränder ? (helst med runda stenar)

Jag vill fota I lite olika vinklar, för att få fram bra svartvita foton etc !

Vet bara Smygehuk/Smygehamn? Finns det flera stränder med runda stenar I Skåne ? Eller andra ställen med runda stenar ?

Föredrar att fota på stränder..... men vill ha och uppskattar alla tips jag kan få :)

Anmäl
2016-09-09 12:03 #1 av: Cam88

Mellan Hammar, och Kåseberga :)

Medarbetare på Chihuahua
Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.