Annons:
Etikettkritik-medel
Läst 1475 ggr
Valkyrija
2015-07-30 19:44

(M) Kritik

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag älskar att fota med min mobil och göra fotona lite åt vintage-hållet. Eftersom att det är en mobilkamera så är kvalitén inte så himla bra men jag mottar gärna all kritik :)

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Annons:
Valkyrija
2015-07-30 19:45
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

bild 2 :)

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Valkyrija
2015-07-30 19:46
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Bild 3 :)

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

pernillaoscarsson
2015-07-30 19:53
#3

Kanske hör till vintage-stilen men jag tycker att de är för dassiga i färgen. Som om det ligger något grått lager ovanpå bilden.  För övrigt tycker jag att bilderna är tråkiga. Jag antar att du vill få fram den mysiga känslan av levande ljus och advent men det lyckas inte.

Bild 1: Hade du satt dig i samma nivå som ljusen och fotat så att hela ljusen kommit med så hade det blivit helt ok.

Bild 2: Gå närmre, få bort all luft runtomkring fönstret. Det är bara fönstret man ska vara intresserad av att se, inte väggarna. Samma här, fota mer i samma nivå som fönstret och inte ovanifrån.

Bild 3: Här har du kapat fönstret på något konstigt vis och även lite för mycket grodperspektiv. Lite samma som jag sa om bild 2.

Valkyrija
2015-07-30 20:13
#4

Tack för den vänliga kritiken! :)
Jag anser att jag lyckas få fram den mysiga känslan så jag antar att det är en smaksak! 

På bild 2 så är det inte bara fönstret som skulle med för om jag bara hade fotat fönstret så hade bilden blivit för ljus och den där "mysiga" känslan hade inte funnits där alls. 

Tanken med bild 3 var heller inte att självaste fönstret skulle vara motivet utan fönsterbrädan :)

Åter igen, tack för kritiken!

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Upp till toppen
Annons: