Annons:
Etikettkameror-objektiv-och-annan-utrustning
Läst 713 ggr
Moalinn
4/19/15, 10:52 PM

Behöver ny kameraväska

Jag känner att det börjar bli lite trångt i kameraväskan. Just nu knör jag ner en Nikon D7000 med Nikon 70-300, Sigma 17-50, Nikon 18-105 och Nikon 85 i en liten Lowepro Nova 140 och det går inte att stänga ordentligt.

Vill ha tips på kameraväskor helt enkelt! Vilken använder du? Jag är väldigt nöjd med just Lowepro för deras skydd mot regn, blåst och sol men är öppen för andra förslag också. Har testat en Slingshot men det var inte riktigt vad jag letade efter, något klumpigt. Ryggsäck eller axelväska spelar ingen roll men antar att ryggsäck är att föredra då jag gärna tar mig en liten sväng med kameran när jag väl ger mig ut. Har även ett stativ och en reflexskärm så hade varit riktigt smidigt om man kunde få fast de på väskan också.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
Moalinn
4/20/15, 1:14 AM
#1

Ja okej, att jag vill ha en ProTactic 350 AW är inget jag nekar men tyvärr är den alldeles för dyr. Max 1000kr, kanske lite över men inte mycket mer än så kan jag gå. Och jag har en Nova 170, inte 140. 😃

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

ssofia
4/22/15, 8:31 PM
#2

Jag har en Lowepro Prorunner 350AW till salu om du är intresserad :) Laptopfacket är perfekt och ha reflexskärmen i, finns remmar för att fästa stativ och rymmer två kamerahus + blixt, 3 objektiv + ett 70-200. Tungt, men välpackat så går det ner mycket :)

Mvh Sofia

Medarbetare på Naglar

Moalinn
4/24/15, 1:01 AM
#3

#2 Mycket intressant, skickar dig ett PM! :)

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Upp till toppen
Annons: