Annons:
Etikettövrigt
Läst 1701 ggr
Schnauzertik
2013-11-14 19:45

alla är fotografer

SVT har nyss sänt första avsnittet av detta program.

Ni som sett det vad tycker ni?`

Mig gav det ingenting lessnade efter 5 minuter men satt kvar och tittade ifall det skulle bli bättre (det blev det inte).

Tramsigt, mycket rundsnack och snuttifierat, konstiga bilder eller ska det kallas konst? Ligger väl lite i tiden att det är många som vill ha det så eller?

Kanske riktade det sig mest till twitter och facebookgenarationen men då ska det väl inte stå alla är fotografer eftersom de på nåt sätt verkade tycka att denna generation skulle ha tolkningsföreträde.

Värd för Pensionärer

Annons:
JNN
2013-11-14 20:26
#1

Har ingen uppfattning riktigt, då jag missade det pga ett möte. Ska kolla på svt play sen, men det lilla jag sett på nätet som förhandsvisning så verkade det lovande. Det är ju två av mina favoritskådisar/komiker, det kan ju ha en viss inverkan. Så jag får nog vänta och se vad jag tycker sen..

[malkins]
2013-11-15 08:34
#2

Jag drog igång en utmaning i min fotoklubb på FB "självporträttet". Så lite inspirerad blev jag nog 🙂

yeahsica
2015-03-04 18:33
#3

Tänkte tipsa, er som faktiskt gillade första säsongen av Alla är fotografer, om att nya säsongen börjar ikväll kl 21.00 på SVT1.

perk
2015-03-04 21:10
#4

Ja det var visst klockan 21.00 det började☝️

Om aftonen får den late brått🙂

Gi ma en jordglob men helst en mä bare Värmland på

sosom11
2015-03-05 17:48
#5

Men Henrik och Johan är ju inte så roliga precis, dock var det kul att de handlade om genus :)

EW

Upp till toppen
Annons: