Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

Allmän diskussion kring fotografering A-B-C, alla misslyckade bilder Adobe Photoshop/Lightroom/Elements Bildanalys Bildhantering Om sajten Foto iFokus, kritik & förslag Foto iFokus fototävlingar & fotolekar Fotografera Art & abstract, fyrverkerier Ej kritik Fotografera arkitektur och gatufoto. Ej kritik Fotografera fordon och sport. Ej kritik Fotografera landskap & natur. Ej kritik Fotografera makro & stillbilder. Ej kritik Fotografera mat - Ej kritik Fotografera människor. Ej kritik Fotografera vilda djur & husdjur. Ej kritik Kameror, objektiv och annan utrustning Kritik - Hård Kritik - Medel Kritik - Nybörjare Kurser & Utbildningar - Bildtema & Fototeknik Läsvärt Mjukvara Mobiltelefoner - fotorelaterat OT - Off Topic Okategoriserade bilder Ej kritik Pinhole- och Toycamera Redigera mina bilder Säljes, köpes eller bytes Webbplatser Övrigt
Fotografera människor. Ej kritik

bild på öga.

2008-09-03 20:21 #0 av: anzzen

säg vad ni tycker :)

Anmäl
2008-09-03 20:37 #1 av: Stormviskaren

synd att inte hela ögat var med.

Anmäl
2008-09-04 00:09 #2 av: Marija

Jag tycker faktiskt att det tillför bilden något, att hela ögat inte är med i bild. Dock tycker jag att kontrasterna är lite för höga, nästan hela ögonvitan och huden runt om ögat är utfrätt. Tror bilden hade blivit ännu bättre om man sett lite detaljer i huden, som i vänstra nedre hörnet. Ögats färg är verkligen urläcker! Tycker också att skuggan från ögonfransarna gav bilden en häftig effekt!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.